händelserikt ja!

Det har varit en händelserik dag idag! Jag har varit i Nyköping med syster, Maja och Lenny. Det vartrevligt om man bortser från min parkeringsböter, nej jag parkerade inte illa, bara 10 min längre än biljetten. åhh! Så nu blir man lite fattigare!

Resan är bokad, betald och klar ;) Den 4e Oktober åker vi, det är exakt två veckor imorgon!

Nu ska vi till älsklingens syster och hennes karl och äta tacos. Mumms!


Kommentarer ♥
Postat av: syster

haha har du fått p böter hihi

2008-09-19 @ 22:52:38
Postat av: a home far away

Va härligt med resa, Turkiet har jag varit i 3 gånger men nu är det ett par år sedan.

Dock får jag sol o värme varje dag nu när jag bor i Singapore, så jag antar att jag ska vara nöjd:_



Ha en trevlig resa!



Kram Gunilla


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@