Lager 157

Lager 157, hade väl inga förväntningar, men vårat hederliga Factory Outlet har ju faktiskt lite mer utbud men man kan nog hitta bra fynd på Lager 157 också, jag gick ju inte tomhänt därifrån direkt, tre tshirts till mig och två till matte, ett par leggins, en tshirt och en tunika till Maja också!

Min syster berättade om en kund som kom in på Statoil som var så fascinerad över att vi är bästa vänner trots åldersskillnaden (5 år). Det fick mig att tänka lite, min syster är verkligen min allra bästa vän som alltid ställer upp för mg, och hur bra är det inte att ha sina bästa vän med sig på familje event, dop, bröllop, släktträffar m.m

Fast jag står egentligen hela min familj nära, och jag är verkligen lyckligt lottad över att jag har dom som familj.
Jag älskar dom allihopa så oerhört mycket!


Lookalikes ? Ja vi är ju släkt iaf ;)

Kommentarer ♥
Postat av: syster

vi älskar dig med, fiialia.

2008-09-30 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@