Life...

Är det inte sjukt vad en liten låt kan få tankarna i huvudet att snurra som aldrig förr ? minnen som kommer tillbaka, ibland kan jag även få tillbaka den känslan jag hade. bara genom att höra en låt.

Just nu lyssnar jag på Westlife - flying without wings, den får mig att tänka på när min vän flyttade till Örebro och jag hälsade på henne, Vi var ute och gick och stannade till vid en lekpark och gungade, det var såå många år sedan men jag kommer ihåg vad jag hade på mig, doften och känslan jag hade. Ibland önskar jag bara att jag kunde vrida tillbaka tiden för att få uppleva vissa stunder igen och verkligen njuta av dom!!..

En vän och jag diskuterade igår och idag mycket om livet och vi konstaterade mer eller mindre att vi funderar så mycket på framtiden att vi liksom glömmer att leva i nuet, och väl i framtiden tittar vi tillbaka och undrar varför vi inte tog vara på alla stunder man hade, why ?...

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@