Väntar med spänning!

Ja, jag väntar med spänning på min klänning från Asos som jag beställt, jag hoppas verkligen att den kommer innan fredag. Jag är så nyfiken på hur den ser ut irl men samtidigt är jag så sjukt nervös att den inte kommer passa med strl m.m Vad gör jag då ? nej, positivt tänkande!

Idag har jag varit med Maja på dagis, det gick bra! Hon var jätte snäll imorse och satte sig i vagnen utan något gnäll, skönt det! "Fröknarna" på dagis är super trevliga. Försökte hålla mig lite i bakgrunden och pratade med Maja bara när hon själv kom till mig, hon ska ju faktiskt klara sig själv där. Hon bet en liten kille i fingret så han började blöda, hon har aldrig gjort så förut, hennes fröknar reagerade inte så jag fick säga åt henne på skarpen så till slut sa hon förlåt till den stackars lilla killen som låg och grät. Barn alltså!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@