Fiias Födelsedag!

Nej det är ingen vanlig dag för det är Fiias födelsedag! Hurra, hurra, hurra!!!

Nu är man alltså 21 år, jisses! har liksom aldrig sett mig själv som 21, i mitt huvud har det liksom varit 20 och 30, inget där emellan, men nu är jag där alltså och det känns som alla andra gånger man fyller år, inget speciellt.
Ikväll blir det iaf middag hemma hos mamma och pappa, my favorite! Innan det ska syster och jag hem till en vän o fika!


Jag och maja "leker"


I Måndags var älsklingen och jag o kollade på en lägenhet, bostadsrätt. Allt var klart med banken och sådär men tyvärr kändes den inte rätt så vi ringde och sa ifrån. Vi får leta mera!

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

grattis tjejen

hoppas att du får en bra dag. (:

2009-02-25 @ 18:38:05
Postat av: Bella

grattis tjejen

hoppas att du får en bra dag. (:



2009-02-25 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@