Måndag!

God morgon kära vänner!

Har jag sagt att jag verkligen ogillar Tele2 ? är det inte uttaget i väggen det är fel på så är det modemet och är det inte modemet så är det någon kabel, ska det verkligen vara så svårt att ge kunden grejer som fungerar ? tydligen! irriterad!

Anyway, sitter kvar i sängen och dricker en Actimel, solen skiner idag och frosten ligger kvar på hustaken, mysigt! Igår var älsklingen och jag hos syster och Maja, vi lagade mat och myste, thai gryta fick det bli. På kvällen åkte älsklingen och jag hem och la oss i sängen och kollade på film, Cleaner, ganska bra!

Om ca två timmar ska jag vara hos läkaren, önska mig lycka till!
Njut av denna fina Måndag!

Kram från mig!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@