Usa 2010?

Det blev ingen fika på sultans, vi knallade runt lite på stan och sådär.  Jag hittade faktiskt en vanlig vit panelgardin som jag letat efter så länge.


Syster och jag pratade lite om framtiden, hon kommer bo hemma hos mamma och pappa till Januari nästa år sen drar hon iväg på en jorden runt resa i ett år. Sista stället hon kommer besöka är usa (December 2010) och vi pratade om att jag ev skulle åka dit då, Los Angeles, San francisco, Miami och New York. Ne vi vet inte hur det blir, vi pratar bara lite lätt.. men det skulle vara skojj. Tänk er New York precis innan jul, my god!


Back to reality, imorgon jobbar jag 12-22.

Hoppas det blir en lugn Fredag iaf!


Kram på er!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@