I´m alive!

Jag lever, för er som undrade! Bloggen har legat på is ett tag, det har varit så mycket med jobb, jul och nyår så jag har inte haft tid till att sitta still framför datorn. Internet funkar helt nu iaf, Tele2 var här och bytte uttaget, var tydligen något fel på det!

Julen firades med familjen och jag fick den där efterlängtade dammsugaren och en rosa eltandborste, mamma tyckte det var svårt att hitta julklapp till mig för det enda jag önskade mig var en eltandborste.

på nyårsafton jobbade jag på kvällen och jag tackar för att vi stängde kl åtta så jag kunde fira in det nya året med vännerna. Det var riktigt trevligt, vi åt gott och drack gott. 2008 var ett bra år men jag är helt säker på att 2009 kommer bli så mycket bättre!

Nu ska jag umgås lite med min älskling!

Gott nytt år på er!


Jag på nyårsafton, Klänningen kommer från
Asos.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@