Löördag!

Igår pratade jag med en läkare, eller rättare sagt sjuksköterska, jag skulle använda en speciell nässpray och ta Ipren/Alvedon mot huvudvärken och var det inte bättre på Måndag skulle jag komma dit.
Det känns som att det duger för stunden men sen kommer allt tillbaka, jag vaknar på nätterna och kan inte andas för att det är så täppt, men vi får se hur det blir, känner mig mycket piggare iaf!

Känner mig lite nere och ensam idag, skjutsade älsklingen och en av hans lagkamrater imorse kl 6, dom skulle iväg och spela match och kommer inte hem förrän runt tio ikväll. så vad ska man hitta på?

Kom precis på att vi har cola i kylen och det är helg :) mums mums, ska nog ta mig ett glas!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@