Måndag!

Tjoho!
Idagvaknade jag och älsklingen kl 13, av att telefonen ringde. Jag fattar inte, jag brukar aldrig sova så länge, känns som hela dagen är helt förstörd. 

anyway, älsklingen och jag ska ha lilla Maja en stund idag så vi tänkte ta med henne till hans föräldrar och fika lite, dom har tjatat på oss att vi måste ta med henne någon dag, dom tycker så mycket om henne, mitt lilla charmtroll.

Senare ikväll ska vi äta middag med några vänner (som vi gjorde igår också) Vet inte vad det blir för smaskens idag, vi kommer nog på någonting. Sen kanske vi ska åka pulka, hoppas på det iaf man får ta på sig massor iaf, inatt när vi var ute på "äventyr" var det 20 minus ute, 20 MINUS! burr!

Ne puss på er!




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@