Torsdag kväll..

När man jobbar kväll som jag gör så vänder man ganska lätt på dygnet, som jag har gjort nu, fast det är väl ganska naturligt antar jag. Det är inte direkt som jag har ro att åka hem från jobbet kl 12 och sova direkt.

Idag har jag varit ledig och syster och jag åkte till lager 157, köpte mig ett par riktigt sköna raggsockor faktiskt.
Åkte hem och handlade och lagade mat med älsklingen och nu sitter jag hos syster / mor&far. vi har gjort iordning lite morötter och gurka med dipp och ska alldeles strax kolla på en film, (har precis kollat på nya avsnittet av One tree hill)sen blir det hem och sova för min del.  Imorgon jobbar jag 12-22, Hoppas chefen är på bättre humör då för han vaknade nog inte på rätt sida idag!

God natt på er!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@