jag vill inte mer!

Imorse trodde jag att jag skulle dö.

Igår kväll satt jag uppe med mina syskon och kollade på en stand up komiker (på film). Efter att ha tagit alvedon och hostmedicin kände jag mig ganska pigg, tänkte att jag kanske höll på att bli frisk trots allt, ack så fel man kan ha.
Somnade runt två-tre och vaknade runt sex, om jag ens sov jag vet inte om jag sov och drömde eller hade hallucinationer, kunde knappt andas och huvudet höll på att sprängas, tårarna och snoret rann och värkte som satan i hela kroppen, gick ner och kollade om jag hade feber, såklart, ganska hög också så jag tog medicin och alvedon och la mig i soffan i hopp om att jag skulle somna igen.

Om man bortser från när jag hade körtelfeber så har jag nog aldrig varit såhär sjuk, jag hoppas det inte håller i sig allt för länge för jag orkar verkligen inte.


En frisk Fiia!



 


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@